full
border
#666666
https://focuscontactcenter.pl/wp-content/themes/smartbox/
https://focuscontactcenter.pl/
#3691ad
style2
+48 222 309 990
ul. Ostrobramska 101a, Warszawa

Voice Contact Center

Voice Contact Center firmy Focus Contact Center to zaawansowana platforma centralizująca wszystkie kanały komunikacji  z klientem – infolinię, WWW, pocztę e-mail – i umożliwiająca ich współpracę w działaniach sprzedażowych i obsłudze klienta.

Rozwiązanie pozwala na pełną kontrolę kluczowych procesów w firmie oraz aktywny przepływ wiedzy i wymianę informacji w całej organizacji. Elastyczność rozwiązania gwarantuje dodatkowo precyzyjne dopasowanie do wymagań aktualnych działań sprzedażowych oraz obsługi klienta. Platforma dostępna jest w wygodnym rozliczeniu abonamentowym.

Komunikacja-Zintegrowana_bialetlo

KORZYŚĆI  BIZNESOWE

  • Obsługa komunikacji przychodzącej i wychodzącej w ramach jednej struktury
  • Zintegrowanie wielu kanałów komunikacji: telefon, mail,  formularz WWW, SMS, fax, które tworzy jeden punkt wejścia informacji do firmy
  • Optymalizacja i wyższa efektywność komunikacji w firmie
  • Budowa i zarządzanie wiedzą o kliencie
  • Jeden punkt wejścia informacji do organizacji

WYBRANE FUNKCJONALNOŚCI

  • Wielokampaniowa obsługa w ruchu przychodzącym i wychodzącym (blending)
  • Jednoczesna obsługa  wielu kanałów komunikacji: telefon, mail, formularz WWW, SMS, fax
  • Obsługa dowolnej liczby zapowiedzi głosowych (IVR) i kolejek jednocześnie
  • Zarządzanie kampaniami wychodzącymi
  • Obsługa kampanii w trybie: Shared base, Plain, Preview, Half-Progressive, Progressive, Predective,
  • Kampanie mailowe (inbound oraz outbound – mass mailing)
  • Priorytetowanie kampanii, kanałów i rekordów
  • Automatyczna identyfikacja i autoryzacja dzwoniącego po numerze telefonu lub kodzie
  • Samodzielna konfiguracja IVR
  • Algorytmy dystrybucji połączeń telefonicznych do kolejek (ACD)
  • Algorytmy routingu rozmów: Skills-based routing, Profit- based routing, liniowe, losowe, fewest calls itp.
  • Skrypty inbound zintegrowane z bazą klienta
  • Interaktywny skrypter outbound z funkcją ankietowania
  • Integracja platform z CRM klienta
  • Kolejki przelewowe (Overflow) na zewnętrzne numery lub voice mail
  • Integracja z aplikacją klienta poprzez wywołanie URL
  • Zróżnicowanie poziomy dostępu oraz indywidualna konfiguracja uprawnień użytkowników
  • Możliwość pracy agenta  z dowolnego stanowiska (Hot Desking)
  • Funkcja definiowania umiejętności agentów (Skillowanie)
  • Grupowanie agentów
  • Definiowanie i zarządzanie przerwami (moduł Czas Pracy)
  • Alerty on-line
  • Podsłuch i podpowiadanie agentom
  • Nagrywanie, archiwizacja, ocena nagrań
  • Raporty predefiniowane, generator raportów własnych (zapamiętywanie i wysyłka cykliczna)
  • Statystyki on-line
  • Transfery (blind i attended)
  • Możliwość integracji z istniejącą infrastrukturą telefoniczną oraz operatorami Klienta
  • Wsparcie dla technologii telefonii internetowej Voice over IP

Oszczędność – na starcie i w trakcie korzystania

Sprzedaż Focus Contact Center to rozwiązanie wyraźnie tańsze od narzędzi instalowanych stacjonarnie – on-site. System charakteryzuje niska bariera wejścia, co oznacza, że Klient nie ponosi na starcie jednorazowych wysokich kosztów inwestycji. Usługa generuje również znaczne oszczędności w późniejszym etapie. Wszystkie aktualizacje systemu są darmowe. Rozwiązanie nie wymaga również dedykowanej osoby do jego obsługi, a za bieżące wsparcie techniczne i administrowanie platformą odpowiada w całości dostawca rozwiązania. Użytkownik nie ponosi również kosztów związanych z SLA.

Elastyczność i skalowalność – zawsze tyle, ile potrzebujesz

Potrzeby Twojego działu sprzedaży zmieniają się bardzo dynamicznie? Dzięki Sprzedaż Focus Contact Center samodzielnie zwiększysz lub zmniejszysz ilość stanowisk agenta, w zależności od sytuacji. Skalowalność systemu gwarantuje również, że jego funkcjonalności zostaną dostosowane zgodnie z Twoimi oczekiwaniami. Na każdym etapie rozwoju Twoja firma otrzyma dokładnie tyle ile potrzebuje.

Bezpieczeństwo – dostępność na poziomie 99,9%

Platforma Focus Contact Center kolokowana jest w dwóch serwerowniach zlokalizowanych w dwóch niezależnych budynkach w różnych miastach w Polsce. Każda z nich posiada certyfikaty: systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji ISO/IEC 27001:2005 (wydany przez British Standards Institution) oraz systemu zarządzania jakością PN-EN ISO 9001:2009 (wydany przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji). Wszystkie dane i urządzenia objęte są również zabezpieczeniem w postaci  codziennych, wykonywany w godzinach nocnych, pełnych backup’ów danych.

Zabezpieczeniu podlega również dostęp IP. Focus Telecom Polska posiada własną i niezależną pulę adresacji IP, a łącza do obu kolokacji objęte są protekcją BGP, co oznacza, że w przypadku awarii jednego łącza automatycznie wyznaczana jest nowa trasa kierowania pakietów. Zabezpieczone pozostają również łącza telekomunikacyjne – połączenia wychodzące z sieci Focus Telecom Polska są kierowane za pośrednictwem pięciu niezależnych operatorów, a połączenia przychodzące – za pośrednictwem dwóch niezależnych operatorów. Wszystko to pozwala nam zagwarantować Klientom SLA na poziomie 99,9%.

Szybkość wdrożenia – elastyczna konfiguracja

W przeciwieństwie do rozwiązań stacjonarnych, Platforma Focus Contact Center jest narzędziem, którego wdrożenie i konfiguracja z istniejącymi systemami odbywa się szybko, a zaangażowanie działu IT klienta ogranicza się do minimum.

default
Loading posts...
link_magnifier
#6E787E
on
fadeInDown
loading
#6E787E
off
CALL CENTER / CONTACT CENTER OBSŁUGA KLIENTA CALL CENTER SOFTWARE CONTACT CENTER
Focus Contact Center to program do obsługi contact center, zwanego potocznie call center. Integruje komunikację telefoniczną przychodzącą, wychodzącą oraz email i czat. Focus Contact Center to profesjonalna infolinia dzięki rozwiązaniu Call Center w chmurze. Stanowi komunikację zintegrowana - połączenie funkcjonalności inbound (obsługa klienta) i outbound (sprzedaż). Call Center w chmurze (w modelu cloud computing) pozwala na szybkie i proste wdrożenie. Sprawdź darmowe demo aplikacji do call center, jest dostępna w pełnej funkcjonalności w kilka dni po zakupie. Aplikacja do obsługi klienta - Focus Contact Center łączy telefon, mail, SMS, Live Chat w wielokanałową obsługę klienta. Wszystko w ramach call center - biura obsługi klienta.