Recent Posts Style 2 + Srcoller
- 18 Maj, 2014
Badania dotyczące zadowolenia z poziomu obsługi klienta obnażają kilka niepokojących faktów dotyczących wielu prz... Read More ⇒
- 18 Maj, 2014
Na rynku jest wiele rozwiązań do obsługi ruchu przychodzącego i wychodzącego, wyposażonych w zaawansowane i przyda... Read More ⇒
- 18 Maj, 2014
Wiesz już, że obsługa zgłoszeń od klientów może być realizowana w postaci outsourcingu usług lub przez dedykowa... Read More ⇒
- 18 Maj, 2014
Żyjemy w czasach konsumenta. Niezwykła łatwości w dostępie do dóbr i usług, szybko zmieniających się technolo... Read More ⇒
- 18 Maj, 2014
Internet to podstawowe i bezkonkurencyjne medium komunikacji. Źródło wiedzy, informacji, inspiracji i kształtowania ... Read More ⇒
- 18 Maj, 2014
Wraz ze wzrostem ilości przetwarzanych danych oraz rosnącym zapotrzebowaniem na moc obliczeniową, powierzchnię dysko... Read More ⇒
- 18 Maj, 2014
W przypadku działań związanych z obsługą klienta i telemarketingiem firmy mają najczęściej 2 możliwości – w... Read More ⇒
No Scroller
Badania dotyczące zadowolenia z poziomu obsługi klienta obnażają kilka niepokoją... Read More ⇒
Na rynku jest wiele rozwiązań do obsługi ruchu przychodzącego i wychodzącego, wy... Read More ⇒
Wiesz już, że obsługa zgłoszeń od klientów może być realizowana w postaci out... Read More ⇒