Pobierz e-book „4 kroki do sukcesu contact center”
default
No more posts to load.
Load More Posts
Loading posts...
333333
link_magnifier
#6E787E
on
fadeInDown
/%postname%/
#6E787E
off
CALL CENTER / CONTACT CENTER
OBSŁUGA KLIENTA
CALL CENTER SOFTWARE
CONTACT CENTER
Focus Contact Center to program do obsługi contact center, zwanego potocznie call center. Integruje komunikację telefoniczną przychodzącą, wychodzącą oraz email i czat.
Focus Contact Center to profesjonalna infolinia dzięki rozwiązaniu Call Center w chmurze.
Stanowi komunikację zintegrowana - połączenie funkcjonalności inbound (obsługa klienta) i outbound (sprzedaż).
Call Center w chmurze (w modelu cloud computing) pozwala na szybkie i proste wdrożenie. Sprawdź darmowe demo aplikacji do call center, jest dostępna w pełnej funkcjonalności w kilka dni po zakupie.
Aplikacja do obsługi klienta - Focus Contact Center łączy telefon, mail, SMS, Live Chat w wielokanałową obsługę klienta. Wszystko w ramach call center - biura obsługi klienta.
Strona wykorzystuje pliki cookie aby usprawnić działanie serwisu. Możliwe jest wyłączenie ich w Twojej przeglądarce. AkceptujęDowiedz się więcej