Wraz ze wzrostem ilości przetwarzanych danych oraz rosnącym zapotrzebowaniem na moc obliczeniową, powierzchnię dyskową oraz przepustowość łączy do sieci Internet – rola i znaczenie wirtualizacji w biznesie staje się coraz bardziej istotna. Co więcej, korzyści z jej zastosowania są odczuwalne zarówno dla korporacji, jak i przedsiębiorstw z sektora MŚP. Wirtualizacja, czyli… Pojęcie wirtualizacji można wyjaśnić […]
Badania dotyczące zadowolenia z poziomu obsługi klienta obnażają kilka niepokojących faktów dotyczących wielu przedsiębiorstw na całym świecie. Po pierwsze – czas oczekiwania klienta na infolinii jest zdecydowanie za długi, po drugie – jest on obsługiwany zwykle przez więcej niż jednego konsultanta w tej samej sprawie, a co więcej przedstawiciel firmy bywa w większości przypadków nieuprzejmy […]
Na rynku jest wiele rozwiązań do obsługi ruchu przychodzącego i wychodzącego, wyposażonych w zaawansowane i przydatne, tak z punktu widzenia supervisora, jak i samego konsultanta, funkcjonalności. W tym gąszczu możliwości warto jednak zacząć od pytania – jakie są moje oczekiwania wobec systemu call contact center i dopiero z tą wiedzą przejść do wyboru konkretnych funkcji, […]
Żyjemy w czasach konsumenta. Niezwykła łatwości w dostępie do dóbr i usług, szybko zmieniających się technologii i generacji produktów sprawia, że tym, co daje przewagę konkurencyjną i przywiązuje klienta do firmy jest jakość obsługi klienta. A jej kluczowym ogniwem są profesjonalni pracownicy. Jakie kompetencje warunkują sukces w pracy z klientem? Jakie umiejętności i predyspozycje powinien […]
Internet to podstawowe i bezkonkurencyjne medium komunikacji. Źródło wiedzy, informacji, inspiracji i kształtowania potrzeb. W sposób naturalny staje się głównym polem działań marketingowych, których najgorętszą formułą jest obecnie inbound marketing. Co może mieć wspólnego z telesprzedażą? Dowiedz się. Zacznijmy od odpowiedzi na pytanie: czym właściwie jest inbound marketing? Wśród publikacji branżowych można spotkać wiele definicji […]
Wiesz już, że obsługa zgłoszeń od klientów może być realizowana w postaci outsourcingu usług lub przez dedykowany dział w strukturach twojej firmie. Jeśli zdecydowałeś się na drugi wariant realizacji zgłoszeń i chcesz powołać własną jednostkę kontaktu z klientami, musisz pamiętać o kilku kluczowych kwestiach, bez których o sprawnie działającej obsłudze klienta nie ma mowy. Poznaj […]
W przypadku działań związanych z obsługą klienta i telemarketingiem firmy mają najczęściej 2 możliwości – wdrożyć odpowiedni system i prowadzić je na własną rękę lub zdecydować się na outsourcing usług. Które rozwiązanie będzie najlepsze dla naszej organizacji? Przed wyborem zwróćmy uwagę na 3 czynniki: zespół, system, finanse. Klucz do sukcesu – telemarketer Jak postrzegają naszą firmę klienci? Z […]