full
border
#666666
http://focuscontactcenter.pl/wp-content/themes/smartbox/
http://focuscontactcenter.pl/
#3691ad
style2
+48 222 309 990
ul. Ostrobramska 101a, Warszawa

E-booki

nasze DARMOWE PUBLIKACJE, zapraszamy do pobierania

Skuteczna windykacja e-book

Jak zwiększyć sprzedaż pożyczek gotówkowych? Pobierz teraz

Dla klienta gotowego do wzięcia pożyczki, newralgicznym momentem przy wyborze firmy pożyczkowej jest kontakt z jej konsultantem. Czy jest łatwo dostępny, profesjonalny i zna potrzeby klienta? Trzy minuty wystarczą by zyskać lub stracić pożyczkobiorcę – dowiedz się jak to wyglądało w naszym case study!

Skuteczna windykacja e-book

Skuteczna windykacja Pobierz teraz

Prawdziwą bolączką firm windykacyjnych, jest niska skuteczność dodzwaniania się do dłużnika. Ważne jest usystematyzowanie działań windykujących oraz wykorzystanie dostępnych narzędzi – dowiedz się jak to wyglądało w naszym case study!

Call Center e-book

Call Contact Center – wprowadź swój biznes na wysokie obroty Pobierz teraz

Wielokanałowa platforma do obsługi klienta, która zbiera wszystkie informacje w jednym miejscu i efektywnie zwiększa sprzedaż. Jeśli Twoja firma potrzebuje właśnie takiego rozwiązania, to pobierz e-book opisujący case study wdrożenia w trzech firmach call center!

Wypożyczalnia samochodowa

Zmiana w ustawie o prawach konsumenta Pobierz teraz

Czy jesteś przygotowany na nowe przepisy i unikniesz płacenia ogromnej kary? Połączenia telefoniczne oraz mailingi bez zgody odbiorcy są niezgodnie z prawem i mogą kosztować Twoją firmę nawet 10% przychodu! Dowiedz się jak temu zapobiec dzięki naszemu darmowemu e-bookowi.

Wypożyczalnia samochodowa

Wypożyczalnia samochodowa Pobierz teraz

Wielokanałowa platforma do obsługi klienta, która zbiera wszystkie informacje w jednym miejscu i efektywnie zwiększa sprzedaż. Jeśli Twoja firma potrzebuje właśnie takiego rozwiązania, to pobierz e-book opisujący case study wdrożenia w wypożyczalni samochodowej 99rent!

wirtualna centrala pbx

Wirtualna centrala PBX – niezbędnik nowoczesnego biznesu Pobierz teraz

Największym wrogiem każdej firmy są wysokie koszty stałe, których nie da się pominąć przy prowadzeniu biznesu. Jednak można je mocno zminimalizować, a jednym z najlepszych rozwiązań jest skorzystanie z wirtualnej centrali PBX, zwanej też BPS (Business Phone System)!

strategie-wielokanalowej-komunikacji-z-klientem-300x250

Strategie wielokanałowej komunikacji z klientem Pobierz teraz

Kompletny przewodnik po wszystkich etapach pozyskiwania klienta w Internecie! Zobacz jak wykorzystać nowoczesne metody sprzedaży do zdobywania klientów. Content Marketing, Marketing Automation oraz Sprzedaż i Obsługa Klienta bez tajemnic. Dowiedz się w jaki sposób przeprowadzić wdrożenie marketing automation w Twojej firmie. Przydatna teoria oraz wiele praktycznych zastosowań najgorętszego trendu w nowoczesnym marketingu.

jak-usprawnic-komunikacje-z-klientem-biura-turystycznego-300x250Jak usprawnić komunikację z klientem biura turystycznego? Pobierz teraz

Wielokanałowa platforma do obsługi klienta, która zbiera wszystkie informacje w jednym miejscu i efektywnie zwiększa sprzedaż. Jeśli Twoja firma potrzebuje właśnie takiego rozwiązania, to pobierz e-book opisujący case study wdrożenia w biurze turystycznym!

jak-usprawnic-komunkacje-z-klientem-e-sklepu-300x250Jak usprawnić komunikację z klientem e-sklepu? Pobierz teraz

Cena przestała być wyłącznym kryterium zakupowym. Coraz częściej to zaufanie i bezpieczeństwo stają się kluczowym argumentem w zakupach internetowych. Dowiedz się jak usprawnić obsługę klienta w swoim e-sklepie!

jak-usprawnic-obsluge-klienta-w-wypozyczalni-samochodowej-300x250Jak usprawnić obsługę klienta w wypożyczalni samochodowej? Pobierz teraz

Wielokanałowa platforma do obsługi klienta, która zbiera wszystkie informacje w jednym miejscu i efektywnie zwiększa sprzedaż. Jeśli Twoja firma potrzebuje właśnie takiego rozwiązania, to pobierz e-book opisujący case study wdrożenia w wypożyczalni samochodowej 99rent!

usprawnienie-obslugi-klienta-w-salonie-samochodowym-300x250Usprawnienie obsługi klienta w salonie samochodowym Pobierz teraz

W salonach samochodowych większość połączeń przychodzących pochodzi od obecnych lub potencjalnych kupujących. Nieodebranie takiego połączenia lub brak wiedzy o ich obsłudze oznacza realne starty dla firmy. Dowiedz się jak tego uniknąć – pobierz case study!

obsluga-klienta-300x250Obsługa klienta – czy robisz to dobrze? (case study) Pobierz teraz

Konkurencja odbiera Ci udział w rynku? Firmy rozpoczynają walkę cenową? Badania wskazują, że można łatwo wygrać w walce cenowej i to wcale nie ceną!

7 kroków do usprawnienie obsługi klienta POBIERZ ikona 

Proces obsługi klienta, w zależności od branży, rządzi się swoimi prawami. Choć trudno mówić o jednym wzorcowym przebiegu takich działań, możemy wyróżnić szereg uniwersalnych wymagań procesowych. Niezależnie od profilu działalności firmy cel pozostaje zawsze ten sam – chcemy aby klient się z nami skontaktował, niezależnie od formy tego kontaktu, oraz by po naszej stronie odpowiedzi udzieliła mu kompetentna i dobrze przygotowana do rozwiązania problemu osoba.  Idąc dalej, istotna jest również możliwość późniejszego sklasyfikowania czy ustalenia wyniku odbytej rozmowy,  a także rzetelna … pobierz cały artykuł >>>

Podnieś satysfakcję POBIERZ ikona

Zadowolenie klienta z obsługi powinno być priorytetem każdej firmy, w końcu istnieje ona wyłącznie dla swoich odbiorców. W wielu miejscach niestety proces ten staje się zbyt odległy od jego potrzeb i co najgorsze bardzo kosztowny. Bo jeśli firma nie spełnienia oczekiwań swoich klientów nie może liczyć na ich lojalność. Oczekiwania klientów związane z obsługą zazwyczaj wiążą się z … pobierz cały artykuł >>>

Skuteczna sprzedaż w twoim Call Contact Center POBIERZ ikona

Wraz z rozwojem technologii informatycznych wzrasta odsetek działań sprzedażowych, realizowanych z pominięciem tradycyjnego kontaktu osobistego na rzecz komunikacji elektronicznej, telefonicznej czy przez stronę WWW. Firmy, których nadrzędnym celem jest osiąganie wysokich wolumenów sprzedaży i optymalizacja podejmowanych działań, nie mogą lekceważyć tych naturalnych zmian zachodzących w obszarze obsługi klienta. Jedną z największych bolączek działów obsługi klienta w organizacjach, niezależnie od branży, jest gromadzenie i skuteczne … pobierz cały artykuł >>>

Telemarketing – zlecić czy zbudować własny? POBIERZ ikona

Obsługa klienta czy telemarketing – niezależnie jakie są nasze oczekiwania wobec call contact center, możemy realizować je w dwóch wariantach. Pierwszy – zlecamy działania zewnętrznemu podmiotowi, drugi – tworzymy dział w strukturze organizacji i wdrażamy własny system contact center. Zanim jednak podejmiemy decyzję, warto prześledzić…pobierz cały artykuł >>>

default
Loading posts...
link_magnifier
#6E787E
on
fadeInDown
loading
#6E787E
off
CALL CENTER / CONTACT CENTER OBSŁUGA KLIENTA CALL CENTER SOFTWARE CONTACT CENTER
Focus Contact Center to program do obsługi contact center, zwanego potocznie call center. Integruje komunikację telefoniczną przychodzącą, wychodzącą oraz email i czat. Focus Contact Center to profesjonalna infolinia dzięki rozwiązaniu Call Center w chmurze. Stanowi komunikację zintegrowana - połączenie funkcjonalności inbound (obsługa klienta) i outbound (sprzedaż). Call Center w chmurze (w modelu cloud computing) pozwala na szybkie i proste wdrożenie. Sprawdź darmowe demo aplikacji do call center, jest dostępna w pełnej funkcjonalności w kilka dni po zakupie. Aplikacja do obsługi klienta - Focus Contact Center łączy telefon, mail, SMS, Live Chat w wielokanałową obsługę klienta. Wszystko w ramach call center - biura obsługi klienta.