full
border
#666666
http://focuscontactcenter.pl/wp-content/themes/smartbox/
http://focuscontactcenter.pl/
#3691ad
style2
+48 222 309 990
ul. Ostrobramska 101a, Warszawa

Skrypter

Skrypter wykorzystywany w Focus Contact Center jest w pełni profesjonalnym rozwiązaniem informatycznym do realizowania kampanii wychodzących (outbound). Dzięki wsparciu procesu sprzedaży, komunikacji z klientem, windykacji oraz badań marketingowych usługa zwiększa efektywność działań organizacji. Ponadto, dostępna jest w wygodnym rozliczeniu abonamentowym.

KORZYŚCI BIZNESOWE

  • Podnieś efektywność swoich projektów telemarketingowych
  • Obniż koszty utrzymania rozwiązań IT
  • Docieraj do większej liczby klientów w krótszym czasie
  • Obserwuj regularny wzrost sprzedaży
  • Monitoruj działania pracowników

WYBRANE FUNKCJONALNOŚCI

  • Możliwość prowadzenia wielu kampanii jednocześnie
  • Import i zarządzanie kontaktami kampanii wychodzących
  • Obsługa kampanii w trybie: Shared base, Plain, Preview, Half-Progresive, Progresive, Predective
  • Interaktywny skrypter z funkcją ankietowania
  • Automatyczne oddzwanianie do klientów (recall)
  • Możliwość pracy agenta z dowolnego stanowiska (Hot Desking)
  • Alerty on-line
  • Panel pracy agenta
  • Panel monitoringu kampanii supervisora
  • Integracja z bazą danych lub aplikacją biznesową
  • Wyświetlanie danych klienta w panelu i skrypcie
  • Podsłuch i podpowiadanie agentom
  • Nagrywanie, archiwizacja i ocena nagrań
  • Raporty predefiniowane, generator raportów własnych (zapamiętywanie i wysyłka cykliczna)
  • Statystyki i kontrola kosztów

Oszczędność – na starcie i w trakcie korzystania

Sprzedaż Focus Contact Center to rozwiązanie wyraźnie tańsze od narzędzi instalowanych stacjonarnie – on-site. System charakteryzuje niska bariera wejścia, co oznacza, że Klient nie ponosi na starcie jednorazowych wysokich kosztów inwestycji. Usługa generuje również znaczne oszczędności w późniejszym etapie. Wszystkie aktualizacje systemu są darmowe. Rozwiązanie nie wymaga również dedykowanej osoby do jego obsługi, a za bieżące wsparcie techniczne i administrowanie platformą odpowiada w całości dostawca rozwiązania. Użytkownik nie ponosi również kosztów związanych z SLA.

Elastyczność i skalowalność – zawsze tyle, ile potrzebujesz

Potrzeby Twojego działu sprzedaży zmieniają się bardzo dynamicznie? Dzięki Sprzedaż Focus Contact Center samodzielnie zwiększysz lub zmniejszysz ilość stanowisk agenta, w zależności od sytuacji. Skalowalność systemu gwarantuje również, że jego funkcjonalności zostaną dostosowane zgodnie z Twoimi oczekiwaniami. Na każdym etapie rozwoju Twoja firma otrzyma dokładnie tyle ile potrzebuje.

Bezpieczeństwo – dostępność na poziomie 99,9%

Platforma Focus Contact Center kolokowana jest w dwóch serwerowniach zlokalizowanych w dwóch niezależnych budynkach w różnych miastach w Polsce. Każda z nich posiada certyfikaty: systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji ISO/IEC 27001:2005 (wydany przez British Standards Institution) oraz systemu zarządzania jakością PN-EN ISO 9001:2009 (wydany przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji). Wszystkie dane i urządzenia objęte są również zabezpieczeniem w postaci  codziennych, wykonywany w godzinach nocnych, pełnych backup’ów danych.

Zabezpieczeniu podlega również dostęp IP. Focus Telecom Polska posiada własną i niezależną pulę adresacji IP, a łącza do obu kolokacji objęte są protekcją BGP, co oznacza, że w przypadku awarii jednego łącza automatycznie wyznaczana jest nowa trasa kierowania pakietów. Zabezpieczone pozostają również łącza telekomunikacyjne – połączenia wychodzące z sieci Focus Telecom Polska są kierowane za pośrednictwem pięciu niezależnych operatorów, a połączenia przychodzące – za pośrednictwem dwóch niezależnych operatorów. Wszystko to pozwala nam zagwarantować Klientom SLA na poziomie 99,9%.

Szybkość wdrożenia – elastyczna konfiguracja

W przeciwieństwie do rozwiązań stacjonarnych, Platforma Focus Contact Center jest narzędziem, którego wdrożenie i konfiguracja z istniejącymi systemami odbywa się szybko, a zaangażowanie działu IT klienta ogranicza się do minimum.

default
Loading posts...
link_magnifier
#6E787E
on
fadeInDown
loading
#6E787E
off
CALL CENTER / CONTACT CENTER OBSŁUGA KLIENTA CALL CENTER SOFTWARE CONTACT CENTER
Focus Contact Center to program do obsługi contact center, zwanego potocznie call center. Integruje komunikację telefoniczną przychodzącą, wychodzącą oraz email i czat. Focus Contact Center to profesjonalna infolinia dzięki rozwiązaniu Call Center w chmurze. Stanowi komunikację zintegrowana - połączenie funkcjonalności inbound (obsługa klienta) i outbound (sprzedaż). Call Center w chmurze (w modelu cloud computing) pozwala na szybkie i proste wdrożenie. Sprawdź darmowe demo aplikacji do call center, jest dostępna w pełnej funkcjonalności w kilka dni po zakupie. Aplikacja do obsługi klienta - Focus Contact Center łączy telefon, mail, SMS, Live Chat w wielokanałową obsługę klienta. Wszystko w ramach call center - biura obsługi klienta.