full
border
#666666
http://focuscontactcenter.pl/wp-content/themes/smartbox/
http://focuscontactcenter.pl/
#3691ad
style2
+48 222 309 990
ul. Ostrobramska 101a, Warszawa

O firmie

Focus Telecom Polska Sp. z o.o. to innowacyjna spółka technologiczna oferująca usługi do komunikacji biznesowej dla klientów, dostępne w modelu cloud computing. Firma jest liderem polskiego rynku w zakresie Business Automation & Communication.

Focus Telecom logo

Działamy w branży ICT od 2008 roku. Dynamizm rozwoju naszej firmy i usług został już doceniony w prestiżowym rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe 2011 i 2012. Dotychczasowa praca w zakresie technologii dla biznesu oraz doświadczenie z wdrożeń przeprowadzonych dla ponad 2000 klientów, pozwoliły nam na stworzenie zaawansowanego środowiska IT, skupiającego narzędzia do efektywnego usprawniania kluczowych procesów w organizacji.

Od kilku lat rozwijamy autorską platformę Focus Contact Center, która powstała z myślą o klientach biznesowych – w celu zwiększania ich efektywności oraz podnoszenia wyników finansowych. Platforma zapewnia usługi do zarządzania relacjami z klientami poprzez wielokanałową komunikację, efektywnego działania sprzedażowego, kompleksowej obsługi i budowania wiedzy o klientach. W 2014 roku Focus Contact Center został wyróżniony jako „Najlepszy Produkt dla biznesu 2014” w kategorii Telekomunikacja, w raporcie Gazety Finansowej.

 

default
Loading posts...
link_magnifier
#6E787E
on
fadeInDown
loading
#6E787E
off
CALL CENTER / CONTACT CENTER OBSŁUGA KLIENTA CALL CENTER SOFTWARE CONTACT CENTER
Focus Contact Center to program do obsługi contact center, zwanego potocznie call center. Integruje komunikację telefoniczną przychodzącą, wychodzącą oraz email i czat. Focus Contact Center to profesjonalna infolinia dzięki rozwiązaniu Call Center w chmurze. Stanowi komunikację zintegrowana - połączenie funkcjonalności inbound (obsługa klienta) i outbound (sprzedaż). Call Center w chmurze (w modelu cloud computing) pozwala na szybkie i proste wdrożenie. Sprawdź darmowe demo aplikacji do call center, jest dostępna w pełnej funkcjonalności w kilka dni po zakupie. Aplikacja do obsługi klienta - Focus Contact Center łączy telefon, mail, SMS, Live Chat w wielokanałową obsługę klienta. Wszystko w ramach call center - biura obsługi klienta.