full
border
#666666
http://focuscontactcenter.pl/wp-content/themes/smartbox/
http://focuscontactcenter.pl/
#3691ad
style2
+48 222 309 990
ul. Ostrobramska 101a, Warszawa

Blog Wide

18
Maj

Wraz ze wzrostem ilości przetwarzanych danych oraz rosnącym zapotrzebowaniem na moc obliczeniową, powierzchnię dyskową oraz przepustowość łączy do sieci Internet – rola i znaczenie wirtualizacji w biznesie staje się coraz bardziej istotna. Co więcej, korzyści z jej zastosowania są odczuwalne zarówno dla korporacji, jak i przedsiębiorstw z sektora MŚP. Wirtualizacja, czyli… Pojęcie wirtualizacji można wyjaśnić […]

18
Maj

Badania dotyczące zadowolenia z poziomu obsługi klienta obnażają kilka niepokojących faktów dotyczących wielu przedsiębiorstw na całym świecie. Po pierwsze – czas oczekiwania klienta na infolinii jest zdecydowanie za długi, po drugie – jest on obsługiwany zwykle przez więcej niż jednego konsultanta w tej samej sprawie, a co więcej przedstawiciel firmy bywa w większości przypadków nieuprzejmy […]

18
Maj

Na rynku jest wiele rozwiązań do obsługi ruchu przychodzącego i wychodzącego, wyposażonych w zaawansowane i przydatne, tak z punktu widzenia supervisora, jak i samego konsultanta, funkcjonalności. W tym gąszczu możliwości warto jednak zacząć od pytania – jakie są moje oczekiwania wobec systemu call contact center i dopiero z tą wiedzą przejść do wyboru konkretnych funkcji, […]

18
Maj

Żyjemy w czasach konsumenta. Niezwykła łatwości w dostępie do dóbr i usług, szybko zmieniających się technologii i generacji produktów sprawia, że tym, co daje przewagę konkurencyjną i przywiązuje klienta do firmy jest jakość obsługi klienta. A jej kluczowym ogniwem są profesjonalni pracownicy. Jakie kompetencje warunkują sukces w pracy z klientem? Jakie umiejętności i predyspozycje powinien […]

18
Maj

Internet to podstawowe i bezkonkurencyjne medium komunikacji. Źródło wiedzy, informacji, inspiracji i kształtowania potrzeb. W sposób naturalny staje się głównym polem działań marketingowych, których najgorętszą formułą jest obecnie inbound marketing. Co może mieć wspólnego z telesprzedażą? Dowiedz się. Zacznijmy od odpowiedzi na pytanie: czym właściwie jest inbound marketing? Wśród publikacji branżowych można spotkać wiele definicji […]

18
Maj

Wiesz już, że obsługa zgłoszeń od klientów może być realizowana w postaci outsourcingu usług lub przez dedykowany dział w strukturach twojej firmie. Jeśli zdecydowałeś się na drugi wariant realizacji zgłoszeń i chcesz powołać własną jednostkę kontaktu z klientami, musisz pamiętać o kilku kluczowych kwestiach, bez których o sprawnie działającej obsłudze klienta nie ma mowy. Poznaj […]

18
Maj

W przypadku działań związanych z obsługą klienta i telemarketingiem firmy mają najczęściej 2 możliwości – wdrożyć odpowiedni system i prowadzić je na własną rękę lub zdecydować się na outsourcing usług. Które rozwiązanie będzie najlepsze dla naszej organizacji? Przed wyborem zwróćmy uwagę na 3 czynniki: zespół, system, finanse. Klucz do sukcesu – telemarketer Jak postrzegają naszą firmę klienci? Z […]

default
Loading posts...
link_magnifier
#6E787E
on
fadeInDown
loading
#6E787E
off
CALL CENTER / CONTACT CENTER OBSŁUGA KLIENTA CALL CENTER SOFTWARE CONTACT CENTER
Focus Contact Center to program do obsługi contact center, zwanego potocznie call center. Integruje komunikację telefoniczną przychodzącą, wychodzącą oraz email i czat. Focus Contact Center to profesjonalna infolinia dzięki rozwiązaniu Call Center w chmurze. Stanowi komunikację zintegrowana - połączenie funkcjonalności inbound (obsługa klienta) i outbound (sprzedaż). Call Center w chmurze (w modelu cloud computing) pozwala na szybkie i proste wdrożenie. Sprawdź darmowe demo aplikacji do call center, jest dostępna w pełnej funkcjonalności w kilka dni po zakupie. Aplikacja do obsługi klienta - Focus Contact Center łączy telefon, mail, SMS, Live Chat w wielokanałową obsługę klienta. Wszystko w ramach call center - biura obsługi klienta.